duminică, 20 decembrie 2009

Impresii despre "margelit"...la sfarsit de an !


Pentru unii maserie, pentru altii pasiune sau hobby, "margelitul" , adica lucrul cu margelele ( nu stiu daca estista cuvantul in DEX, verific :D) m-a prins si pe mine, cam de 1 an. Desi nu ma complic cu modele sau tehnici foarte complicate, din lipsa de timp si de materiale, incerc sa tin pasul cu expertele din domeniu.

Articolul acesta este un fel de semn de recunostinta pentru toate persoanele care m-au inspirat, care m-au ajutat sau care m-au incurajat. Nu este dedicat doar prietenilor sau cunoscutilor. Este dedicat persoanelor care le-am cunoscut prin intermediul forumurilor " de specialitate" : forum mariashop sau forum creativ beatricedesign. Lor le multumesc pentru faptul ca mi-au raspuns la toate intrebarile, pentru ca au depus un efort in plus pentru ai invata si pe altii ce stiu ele , prin tutoriale sau pur si simplu pentru incurajare.Celor care se apuca de margelit le recomand sa urmareasca macar un forum. Uneori munca celor care margelesc nu este rasplatita pe masura, mai este mult pana va ajunge handmade-ul mai iubit si mai cunoscut, asa ca incercati sa supravietuiti prin satisfactia care apare atunci cand va este admirata munca. In acest sens va recomand targurile handmade, eu am participat la unul si mi-am incarcat bateriile ca sa continui.
In final, inca un avantaj al forumurilor : sunt concursuri unde puteti castiga diferite premii. Am participat si eu la 3, pe forumul beatricedesign, nu am castigat, dar nu-i nici o problema, important e sa participi:D. Colajele de la concursuri, unde trebuia sa facem o floare dupa schita, un colier dupa un model, si figurine din fimo sunt imaginile din articol.

SARBATORI FERICITE !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More