sâmbătă, 17 septembrie 2011

Tehnici de margelit - tutoriale de la Art Beads



De foarte mult timp urmaresc munca migaloasa a celor de pe Art Beads.co.kr. Am incercat si eu cateva proiecte de acolo si toate mi-au iesit ca la carte, dar am avut nevoie de foarte multa rabdare.
In general veti gasi tutoriale pentru bijuteriile cu margele, dintre care foarte multe cu margele de nisip. Veti invata sa realizati pisici, coliere, trifoi, stele si aproape orice va trece prin cap.




Explicatiile sunt in coreeana, dar imaginile sunt foarte sugestive, asa ca nu este nevoie sa intelegeti limba. Ca sa va descurcati mai usor puteti deschide pagina tradusa de Google in limba romana.





 Am cautat prin arhiva mea cu poze si am gasit vreo 2 modele pe care le-am facut cu ajutorul tutorialelor gasite pe art beads.




Sper sa va placa !

2 comentarii:

daca folosesti vreaun tutorial de acolo asteptam sa ne impartasesti parerea sau sa ne arati ce ai creat ! Spor la margelit !

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More