miercuri, 21 septembrie 2011

Cum sa te inscrii la un targ handmade ?


M-am apucat de bijuterii. Colegele si prietenele erau singurele interesate. M-am hotarat sa ma inscriu la un targ.
Urmaream diferite bloguri ale unor fete care faceau si ele bijuterii si intr-o zi am vazut pe Taraba cu cercei cum  Roxana ( chiar si astazi mai afiseaza astfel de anunturi ) se inscrisese la un targ si isi cauta o colega sa imparta locul. Pentru mine asta a fost sansa de care am profitat. Asa am inceput sa merg la targuri. Ea platise deja taxa, se inscrisese ( eu nu am avut legatura cu organizatorii ), eu doar m-am intalnit cu ea si


Alte metode prin care puteti sa aflati si sa va inscrieti la targ :

- sa fiti abonati la site-urile de specialitate sau forumuri unde exista sigur un topic despre targuri; Puteti urmarii topicul de pe breslo unde chiar acum este activ anuntul cu targul organizat de Antartique-culori, in acest week-end in Herastrau. Daca va abonati la newsletter pe I love handmade puteti vedea cand sunt targurile dar si cand au locuri disponibile ( au prioritate fostii participanti). Pentru targul din 1-2 octombrie mai sunt locuri disponibile ( detalii aici )

- cand sunteti la un targ sa luati voi direct legatura cu organizatorii care probabil sunt prin preajma sau sa cereti de la participanti date de contact; In mall-uri ( ex. Afi Cotroceni ) organizatorii sunt chiar ei si targuri sunt aproape in fiecare perioada a anului.

- daca aveti un blog unde va expuneti creatiile si aveti date de contact la vedere puteti primi pe mail invitatii de la organizatori din toata tara.

- va puteti lua spatiu intr-un parc sau pe strada direct de la primarie, daca indepliniti conditiile legale.

- pe "comunicate de presa" sau alte site-uri cu acelasi profil puteti afla cand se mai organizeaza un astfel de eveniment si puteti cauta date despre organizator;








Daca am uitat ceva promit sa revin !
Despre cele necesare ( acte si altele ) voi posta mai tarziu :)










1 comentarii:

Pentru cei din Pitesti, din apropiere sau doritori de targuri in Pitesti puteti afla de aici : http://alindesignevents.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More