sâmbătă, 6 martie 2010

Idei de....suporturi pentru bijuterii !


Primul suport ( floricica) este realizat pentru cercei. Din rola de hartie ( servetele) de la bucatarie, am scos tubul cilindric din carton pe care era hartia infasurata, l-am gaurit cu varful de la o forfecuta ( gaurelele cam 1 cm distanta - in caz ca cerceii sunt mai mici, sa incapa mai multi pe suport ), am vopsit apoi cu un spray colorat argintiu si am fixat tubul de carton pe suportul special ...pentru hartie de bucatarie ! Suportul l-am cumparat din piata, si este destinat rolelor de hartie ( servetele) pentru bucatarie ! ( pentru cei care vor sa il improvizeze si pe acesta mentionez ca este ca un creion infipt in picioare intr-o placa)....
Al doilea suport , " copacelul" este improvizat dintr-un tel de batut aluatul si un suport de la umbrela.Cum puteti realiza acest suport va invata o persoana talentata , icabica, in tutorialul care este pe blogul icabica-tutoriale. Acest suport fiind mai inalt este special pentru bratari si coliere.
Spor la creat !

1 comentarii:

felicitari

ma bucur k ti-am fost de folos si k ti-a placut ideea mea

pupici

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More