marți, 31 ianuarie 2012

Culoarea anului 2012- Tangerine tango

 V-ati gandit vreodata ca exista atatea denumiri de culori? Ei bine, anul acesta institutul Pantone Color da verdictul: culoarea anului 2012 este Tangerine Tango, un portocaliu-rosu electric.

Factorii luati in calcul de Institutul Pantone Color pentru alegerea culorii anului au fost: prezentarile de moda, tesaturile folosite, cultura pop si obiceiurile cumparatorilor.

"Am ajuns la aceasta nuanta de portocaliu deoarece este o culoare datatoare de curaj si optimism!", declara directorul executiv Leatrice Eismen.  Alte culori propuse de institut: movul zorelelor,lila deschis,solar power (galben solar),Sodalite blue (albastru sodalit),Cabaret (roz intens),Starfish (gri stea de mare),Cockatoo (albastru exotic),Driftwood (gri pluta),Margarita (verde pal).(pentru mai multe detalii despre culori -click)




Ce noroc pe mine ca am deja ceva portocaliu mandarina :P Am imprumutat-o la  sedinta foto a Danei.Am atasat si o propunere de machiaj pentru ca va sfatuiesc sa purtati culoarea cum puteti: pe haine, accesorii sau machiaj:)


 O sa pregatesc si eu niste accesorii.
Enjoy the coulours !


3 comentarii:

sa stii ca asta e si una din culorile de farduri pe care le-am cautat intens vara trecuta...face chipul atat de luminos si odihnit!

cu placere Dana, asteptam noutati colorate si de la tine :)

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More