vineri, 2 martie 2012

Martisor

Ziua mult asteptata a martisoarelor a trecut. Am primit o multime de buburuze, ma declar fericita.
Anul acesta m-am multumit sa privesc targurile din afara si sa fac cateva martisoare pentru cei dragi.

Concluzia trista este ca in continuare pe piata primeaza produsele chinezesti , care, datorita pretului sunt mai bine vandute. Targurile din aceasta perioada au fost invadate de produse non-handmade. Cred ca targul de la MTR a ramas singurlul "neatins", dar inscrierea a devenit din ce in ce mai grea. Nu stiu cum le-a mers celor de la vestitele targuri de la Universitate, dar personal cred ca in aceasta perioada sunt mai bune targurile din mall-uri ( din cauza temperaturilor). Problema cu targurile din mall este taxa foarte mare, dar ca la orice sarbatoare trebuie sa investesti mult ( timp si bani)ca sa poti avea un profit pe masura.

Ati fost prezenti la vreun targ? Astept parerile voastre pentru ca sunt curioasa cam care a fost atmosfera anul acesta.

2 comentarii:

da, eu am fost la un targ, la o companie multinationala. Am vandut aproape toate bijuteriile mai ciudate, facute din lut , cu tehnica servetelului. Ghici cui? Majoritatea celor care le-au cumparat erau straini (au fost si mici exceptii), foarte incantati de ceea ce vedeau. Iar domnisoarele noastre, cu buzele suparate,umflate de silicon, exclamau pline de importanta :" cum sa porti asa ceva ?" In schimb, erau in extaz in fata altui stand, cu siraguri de perle cumparate "de-a gata", un extaz pe care nu l-am inteles si nu o sa-l inteleg (deh, nu-s o "doamna" ). Ceva de genul: "peeeerle,uite peeeeerle..." Nu mai conta ca aveau un pret piperat, ersu "peeeeerle".
Acuma, nu inteleg : ori sunt eu mai ciudata, si nu sunt in randul lumii, ori restul lumii trebuie sa se mai deschida ...

ma bucur mult ca ati vandut tot :)
e pacat ca trebuie sa vedem si astfel de reactii , dar important este rezultatul final si ca munca noastra a fost totusi apreciata :)

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More