miercuri, 20 iunie 2012

Jucarii pentru copii...mari !

Admir oamenii cu pasiuni , colectionarii...de orice. In copilarie admiram clasorul cu timbre al fatelui meu si colectia de servetele ascunsa in sifonier a mamei mele.

De ceva timp a aparut o noua moda : colectia de magneti de frigider. Fie ca ni cumparam singuri pe cei de sezon de la targuri , pe cei haiosi pe care ii vedem trecand pe langa un magazin, pe cei din vacante care sa ne aminteasca pe unde am trecut sau cei de la prietenii care calatoresc ,magnetii se strang si iti invadeaza frigideru...si viata! 

In cazul meu asa s-a intamplat si acum a devenit o adevarata pasiune. Am un frigider care in fiecare dimineata imi aduce aminte pe unde m-am plimbat, ce au mai facut prietenii mei vacanta trecuta sau altele care au fost cadouri simbolice cu o importanta nemasurata.


Magnetii din fimo din imagine sunt un cadou  pentru un colectionar cu inima de copil :) Sper sa il inveseleasca in fiecare dimineata.


Nu renuntati niciodata la pasiunile voastre !

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More