duminică, 13 octombrie 2013

Unde iti pui bijuteriile pe care le porti cel mai des?

Avem multe bijuterii, catalogate dupa: valoare, nivel de eleganta, marime. Cel putin asa le am eu. Am cutii de depozitare si casete de bijuterii in care le pun in funtie de criterii.(Indicate pentru depozitarea bijuteriilor din argint sunt pungutele cu zip care nu permit contactul cu aerul- oxidare- scade riscul de innegrire). Dar de curand am adaugat pe lista criteriul " pe graba" si mi-am dat seama ca pentru zilele de munca am nevoie de un cosulet unde sa pun cele mai utilizate accesorii pe care sa le vad si sa le iau foarte repede.

Pentru ca materie plina este din belsug- va propun un cosulet realizat de Useful Diy. Inca nu l-am incercat, dar as pune si niste tifon intre straturile de frunze.

Spor la lucru !

Sursa: /http://www.usefuldiy.com/diy-leaf-bowl/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More